1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Kategória obchodu

U nás rýchla a lacná doprava

Sme partnermi a zaradené do siete
Logo Zásielkovňa
Výdajné aj podacie miesto
Na Zámecké 362/3, Praha 4-Nusle

Vyhľadávanie


Kategórie

Štatistika online

Práve prezerá -  247 návštevníkov
Registrované -  0 zákazník(ov) online

FAQ - časté otázky

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar?
Zaplatiť môžete buď v hotovosti pri prevzatí tovaru, alebo prevodom z účtu .Oboje je nielen maximálne bezpečný spôsob, ale aj najrýchlejší čo sa týka doby od odoslania Vašej objednávky po doručenie tovaru.
Za ako dlho po objednaní tovaru mi výrobok dorazí?
Pri platbe na dobierku je tovar skladom odosielaný ihneď po prijatí objednávky. V prípade platby vopred na účet tovar skladom je odosielaný ihneď po prijatí platby na účet. V ostatných prípadoch je doba dodania 14 - 25 pracovných dní.
Koľko stojí doprava a je cena rovnaká v rámci celej Slovenskej republiky?
Doprava je zadarmo pri nákupe nad 100EUR. Pokiaľ objednávate tovar v celkovej sume nižšej ako uvedených 100EUR, potom zaplatíte za dopravu podľa cenníka dopravy na e-shope. Cena je rovnaká pre celú SR.
Musím sa u Vás pri prvom nákupe registrovať?
Registráciu doporučujeme pokiaľ máte záujem o využitie niektorých našich služieb, ako je prístup k prehľadu a detailom Vašich objednávok, využite bonusového programu a rôznych zľavových akcií. Registráciu tiež určite oceníte pri ďalších nákupoch (nemusíte znovu zadávať adresu a ďalšie údaje). Môžete samozrejme nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník!
Čo mám urobiť bezprostredne po nákupe na e-shope?
Nemusíte urobiť vôbec nič. Do Vašej e-mailovej schránky Vám príde správa s potvrdením a detailom Vašej objednávky, v prípade, že zvolíte ako spôsob úhrady platbu prevodom z účtu, je nutné najprv uskutočniť platbu, až potom Vám bude tovar odeslaný.
Je možné si objednať tovar aj inak než cez objednávkový formulár na stránkach?
Áno, objednávať môžete telefonicky alebo e-mailom. Najlepšie je tovar objednávať cez objednávkový formulár na internetových stránkach. Zníži sa tak pravdepodobnosť nejakej chyby pri vybavovaní Vašej objednávky
Dostanem k zakúpenému tovaru daňový doklad?
Áno, ku každému nákupu dostanete vždy daňový doklad, ktorý mimo iného obsahuje: zakúpený tovar, cenu za zakúpený tovar, DPH. Naše daňové doklady vždy obsahujú všetky zákonom stanovené náležitosti.
Dostanem k tovaru záručný list?
Daňový doklad od nás slúži ako záručný list na ktorom je mimo iného uvedené katalógové číslo výrobku.
Môžem zaslaný tovar vrátiť, pokiaľ mi nebude vyhovovať?
Áno. Maximálne do 7 dní od prevzatia tovaru ho môžete bez udania dôvodu vrátiť naspäť k nám. Toto vrátenie je podmienené splnením ujednaní obsiahnutých v obchodných podmienkach našej spoločnosti.
Je možné si tovar pred prevzatím od prepravcu prezrieť prípadne aj vyskúšať?
Toto bohužiaľ nie je možné, preto je dôležité, aby zákazník vždy pred prevzatím a zaplatením zásielky skontroloval neporušenosť a celistvosť obalu.
Ako môžem stornovať svoju objednávku?
Stornovať objednávku môžete emailom alebo telefonicky.
Kde môžem uplatniť reklamáciu?
Viacej informácií o postupe pri reklamácii nájdete na stránke "Reklamačný poriadok"
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Vždy záleží na charaktere závady, dostupnosti náhradných dielov a vyťaženosti servisu. Zákonná lehota pre spotrebiteľa je 30 dní od zahájenia reklamácie. Vo väčšine prípadov je reklamácia vybavená oveľa rýchlejšie.
Kedy môžem nakupovať cez Váš internetový obchod?
Otváracia doba internetového obchodu nie je nijako obmedzená. Nakupovať na e-shope môžete 24 hodín denne v pracovný deň i vo sviatok. Počítajte však prosím s tým, že objednávky budú vybavované v pracovných dňoch.